Nyhed
Nyt fra Bo-Vita

Sammen bor vi – sammen gror vi

Beboere i 380 boliger i Bo-Vitas boligafdelinger har modtaget en mulepose med et grønt plantekit for at skabe grønne åndehuller, grønne fingre, grønt naboskab og samhørighed blandt beboerne.

Succesen med at skabe spirende altaner og vindueskarme bliver i år gentaget blandt Bo-Vitas boligafdelinger. 380 lejemål har tilmeldt sig til konkurrencen om Bo-Vitas flotteste vindueskarm. Hver deltager har modtaget et plantekit med frø, en guide og inspiration til at skabe den flotteste vindueskarm.

Følg med i Trivselsindsatsens facebookgruppe for at følge med og deltage i flere arrangementer.

Projektet er blevet til med støtte fra Nørrebro Lokaludvalg Valby Lokaludvalg og Amager Øst Lokaludvalg.

Hjem gennem et helt liv

Hjem gennem et helt liv er nu blevet til en video fortalt af BL BL – Danmarks...

Forårsmøde i Bo-Vita sætter fokus på beredskab og nabohjælp

Hvad gør man, hvis strømmen forsvinder i flere dage? Hvordan klarer man sig uden vand eller varme?...

Byens bedste nabo 2026 er kåret

Stort tillykke til Lis fra Vanløse Allé, der er kåret som Byens Bedste nabo 2026 i Bo-Vita