Bustur til Dragør med sol, smørrebrød og nye nabofællesskaber

26 beboere var med på en hyggelig bustur til Dragør, arrangeret på initiativ fra Lis og Birgitte fra Vanløse Allé. Der var høj sol, en guidet tur i det gamle Dragør og frokost på Sundby Sejl. Og vigtigst af alt: gode snakke og nye nabobekendtskaber på tværs af afdelinger. En deltager siger det meget godt: […]